reklama

Šoubizňis - moja posledná úťecha

Len pár vecí, čo mi spravilo náladu dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vrátil som sa z "chaty". Vinosady. Veľmi inšpiratívne miesto (aj obec, ale "chata", ako zovšeobecňujúco volám tentokrát krásny hospodársky statok, prerobený na jeden veľký ateliér, zvlášť).

Tie rána, po akcii, majú vždy zvláštnu príchuť. Kombinácia nevyspatosti, alkoholu a vôbec, spôsobuje, že človek má na svet nový pohľad. Jedno jamais vu na druhé. Opäť som sa raz prebral, do iného sveta.

Ráno však tentoraz nebolo poetické. Prišiel som totiž domov a zapol telku. Z poézie sa stala komédia. Akurát išli nejaké supermodelky. Moderátor vrávi, že reku, ide sa fotiť oné, KONTROVERZNÉ FOTKY.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sa teším nie, že čo príde, že čo už len môže tromfnúť kontroverziu, čo som si práve prežil.

Prídu štyri, myslím, slečny. A že ide sa fotiť. A ja stále čakám, na tú kontroverziu predsa! A áno, priatelia, stalo sa.

Jedna supermodelka, oblečená ako pionierka, stála medzi záclonami, držiac v rukách obed z družiny. A uš som tušil, že sa zasmejem.

I prišla veru silná kontroverzia. Spomenutá pionierka si ľahla na nejaký stôl, a k nej pristúpila dievčina v tenisovom úbore a priložila jej na xicht KUS MäSA ! Kontroverzia na hovado. A ja som len pozeral, že či je dnes môj zážitok extra silný, alebo skutočne existujú ľudia, čo pokladajú priloženie rezňa na tvár za kontroverziu. Šak teraz, keď zídem v trenírkach dole schodami, si dám na tvár mäso kedy chcem, aj verejne, kto neverí, nech tam beží.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chápem, že média klamú o tom, čo je pekné, ale prečo klamú o tom, čo je kontroverzné? Veď to je škandalózna devalvácia toho slova.

Nepoviem, keby jej mäso trčalo z uší, alebo by jej ho prišili na chrbát, ale priložiť mäso na tvár? Veď to je proti typlom, foklom a tak...

To je asi tak kontroverzné, ako manželský pár manželov Manžela a Manželky z Manželíc, alebo ako ten ukrajinský ofinka-mejker, či sex-rosničky. Ba čo, to je priam kontrAverzné. Nuda nuda, šeď šeď, try harder!!! 

P. S. Inak, ako správny jamais vu-sák som sa snažil vžiť do pocitu modelky, čo ju posadili na takého toho umelého cowboy koňa na baterky, čo zhadzuje ľudí, a všetci idú od smiechu puknúť, so slovami: tvár sa drsne, si teraz taká silná žena, divoký západ, chápeš. A pustili koňa, a slečna vískala a ujúkala, ale fotiaci čávenko, že nie, málo ty vískaš a ujúkaš, pusti to rýchlejšie, a pustili, a vískala viac. Môžem vyhlásiť, že ešte som sa nikdy trápnejšie necítil. Tým pádom povolanie modelky definitívne odhadzujem. 

Jakub Jošt

Jakub Jošt

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor sa spolupodieľa na Central-European Economics Watch Zoznam autorových rubrík:  EkonómiaPolitikaAforizmizniPrávoKultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu