reklama

Môj koniec na blogu

A je to tu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Po nejakom čase je tu koniec môjho pôsobenia na blogu. Nikam sa nepresúvam, nikam nejdem mudrovať, proste je čas na menej expozície a viac introspekcie.

Bolo to celkom fajn. Je fajn hodiť myšlienku do vody, aby ju ostatní orezali za Vás, ako pyrane. Je fajn pozrieť si podobnú snahu ostatných ľudí.

Dôvody? No, asi to, že som už v niekoľkých internetových komunitách, je toho veľa. Ďalším dôvodom je to., že blog sa, odkedy som prišiel, dosť zmenil. Asi tak ako sa zmenil slovenský hip hop:).

Tak prajem všetkým dobrô. Pokiaľ viem, mám kontakt na každého, s kým som sa tu na blogu ako tak spoznal (a boli a sú to fakt fajn ľudia). Keby nie, tak napíšte, články tu nejaký čas nechám...u mňa nejaký čas znamená dosť dlho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neublížil som...

Jakub Jošt

Jakub Jošt

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor sa spolupodieľa na Central-European Economics Watch Zoznam autorových rubrík:  EkonómiaPolitikaAforizmizniPrávoKultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu